Broe hoe på besök

Igår kom äntligen min kära bror på besök! En härlig och behövd paus från -omgwtfskajaggöraamedmittliv-ångest. Iaf, jag lagade en 'sudado' med kyckling, hans favvo :) Och sen kom sindy förbi och vi surrade en massa...följt av en liiite liten pubrunda! Jag tror besämt att Thomas och jag har sålt han på Uppsala! Mwahahaha!

Idag missar jag en hel dag, 9.15-15.00 med föreläsningar...Det är ju fucked up hur lite jag faktiskt bryr mig. Hatar verkligen vad det här programmet gör med mig, jag är absolut inte mig själv. Men hell! säg om inte pancakes, film, chill med bror och pojkvän inte är SÅ mkt bättre än en massa föreläsningar! :)

Hmm, måste börja fundera på att fixa till denna blogg lite..den ser ju ut som fan nu. Inte för att jag har några läsare, men mest för mig själv haha.

Min käre bror och jag! (18 och 19 års kalas)
Fotot är taget på vår 18-19 års fest
Vattenpipor och brända bord! who can forget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0