Could not stay away!

And I am back people. Efter lite mer än ett år (?) efter att jag tog bort denna blogg så har jag ångrat mig och vill ha tillbaka this little bugger.
Jag ångrade mig sekunden jag tog bort den i ett "Oh-hell-with-this,alla-gör-det-Inte allslikaroligtlängre -förvirring, med tanke på att det ändå var en slags dagbok från största delen av min gymnasietid. Och det var ju faktiskt en del good times. För att inte nämna hur många nya liv jag startade under minn blogg-period...hade ju minst sagt varit en underhållande läsning nu.

Idag känner jag ett stort urge att skriva igen...Har inte så mycket att göra med att vilja att folk ska läsa det jag skriver, utan mer en slags egen psykologi. Jag behöver ventillera ibland...speciellt nu. Och det är mer motivierande att skriva om det är till någon mer än mig själv, get it?

Jag trivs i Uppsala. Med Thomas kunde det inte vara bättre..är head over heals in love och kan faktiskt tänka mig att skaffa 2-3 barn, villa m staket och volvo med denna karl (Om ca 7 år). Ändå är det nåt som inte är rätt...jag trodde att studentlivet skulle vara underbart, roligt...motiverande...men det visar sig vara tvärtom. Jag absolut HATAR min nuvarande kurs. Det är ungefär lika underhållande som att det skulle vara att slakta en gris och äta den rå. Alltså hemskt och äckligt. (Ifrågasätt inte min liknelse...den bara kom). Varför slutar du inte då? Undrar ni säkert. För att jag inte har en aning om vad jag skulle göra istället...! Plus att jag känner mig som en patetisk nolla om jag bara skulle sluta med svansen mellan benen..

Och det är det som tynger mig right about now...What to do, what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0