Måla måla målaa

Mmm, finner min ro i att måla/teckna. Det är så avslappnande, och kommer på mig själv med att längta tills jag får göra det igen. Undrar hur ett yrkesliv där man får använda sin kreativitet skulle vara. Jag har fått ett växande intresse för arkitektur, men det är så otroligt far away från det jag trodde att jag skulle göra att jag blir lite rädd. Jag känner mig så flumig! Vill jag bli arkitekt eller läkare?! Och eg spelar det ju ingen roll för att jag måste få 1.9 på hp för att komma in på båda. Visserligen finns ju arkitektprovet...men....gaaah!? Hur kan man bolla mellan de två? Jag valde biomed för att det skulle vara det närmaste till läkare, men jag HATAR det...skulle jag gilla läkare då? ehh.

Ibland känner jag bara för att skita i allt, ta ett random jobb, skaffa massa barn och gifta mig. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men oj snacka om chocken jag fick när jag råkar klicka på din blogg och du faktiskt ANVÄNDER den IGEN! :D Woho, det gillar vi!

2010-01-03 @ 15:28:56
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: Emma

men wtf, min comme har försvunnit! Nåväl så gillar jag att du börjat blogga igen, då kan man lättare hålla koll på dig :D

2010-01-03 @ 17:46:20
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller det var tydligen bara min dator som var CP! haha ursäkta att jag spammar din blogg!

2010-01-03 @ 18:54:08
URL: http://emmadaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0