Ensam hemma

Damn...jag förundras över alla er som faktiskt bor själva. Jag håller seriöst på att klättra på väggarna!!!
Vem kunde tro att man underhålls så mycket av sin sambo? (usch, tänker seriöst inte använda det ordet...låter heeelt off). Det är inte som att man gör spec mycket när han är här heller...bara att tiden går lite fortare (roligare) när man delar den med någon.

Så min ensamma dag började med att fifflade med min blogg, flera timmar...ser ändå inte bra ut. Jag fifflar med den lite till sen tror jag. Är iiinte nöjd med bannern...jag vill proppa i bilder på alla underbara människor i mitt liv, men det går nog inte...då blir det ju fult. (Inte för att ni är fula...haha).  Kollade, såklart, på Biggest loser. Sen tvingade jag mig upp för att ta tag i denna äckliga lägenhet. Den är nu miyyycket ren och fin. Känns bra. Höll på att ta mig an att fixa min garderob också...men ångrade mig så fort jag gick in i den. Blev lite avtänd av högarna tröjor som inte går att urskilja...för mycket jobb.

Var nära på att 'laga' gröt till middag, men sen kom jag på att det finns massa matlådor. Mest var det för att det är grymt tråkigt att laga nåt till sig själv, plus att min fantasi inte riktigt kunde komma på nåt att laga med ägg, morötter. kålrot och rödbetor...vilket är det som finns i kylskåpet. Efter min matlåda begav jag mig till lidl för att köpa billigt kött åt er till valborgs! Och fylla kylen lite...

Planerade att ta mig till stan för att träffa alex, men det sket sig...då kom Sindy och surrade ett tag. Och nu är jag once again...ensam hemma!

Oh...vill att han ska komma hem igen. Nu ska jag, i min ensamhet titta på bl.a. 'gone with the wind'...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0