Hey mamas

Hey girlls!
Nu, efter er begäran ska jag göra ett litet update! :)
Det var grymt mysigt att vara hemma igen...gaaah längtar så till sommarn då jag får vara där med awsomest peeps i nästan tre månader!
Mina svärisar är på besök nu. Det är trevligt. Lite awkward...men trevligt. Alltså, visst är det jättenice att umgås med de och så...men när t är på skolan och de är med mig själv...då vill jag springa iväg och gömma mig lite. Det blir som så...tyst.

Hmm, funderar på vad jag kan dela med mig för roligt. En liten fundering (yupp, i'm going deep):

Läste just hoens blogg. Som jag ska erkänna, jag inte har gjort på länge eftersom att jag varit lite off bloggvärlden. Men nu ska jag tamefan tillbaka igen! WEEHEEEY.  Ok, emma, du skrev ett inlägg om vänner och att vissa kommer och går medan visa består (oj vilket rim). Jag har märkt, under mitt 20åriga liv att människor har en tednens att glida isär. På gott och ont, för ibland är det ju banne mig skönt att slippa vissa människor (who can forget mitt amazing-3 gäng innan er i högstadiet? haha...den isärglidningen var ju inget annat än bra *snap). Men sen är det de där människorna som trots att man kanske har glidit ifrån varandra under något år pga av diverse händelser som alltid hittar tillbaka till varandra. När man ändå är lite vuxnare som jag gärna vill tro att man är så lär man sig att urskilja mellan de människor som bara medför negativa saker, och de som faktiskt är bra för dig. Så om ni vill förlåta min lilla isärglidning från er senaste året...så lovar jag att jag kommer tillbaka och kommer att vara lika fab som förr :)

Och de som tar åt er av ovannämnda, you know who u are. Haha, fast iof är ni ju de enda som läser denna blogg så den disclaimern var ju lite onödig.

I'll be back!


Kommentarer
Postat av: emum

I like this! And I like you! :D

Welcome back!

2010-04-08 @ 18:38:58
Postat av: Emma

We don't like you, we love you Lu! :D

2010-04-11 @ 15:51:26
URL: http://emmadaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0