Högskoleprov

Wä. Im over it. Ingen idé att nöta ord efter ord, och prov efter prov...kommer ändå att gå skiiit. Kanske inte skit, det kommer att gå sådär..och sådär räcker knappast till läkare. Ah well. Jag räknar med att få göra om hp minst 8 gånger innan jag kan få 1.8-2.0 sååå, läkare here i come...om 4 år..........ye...aay....

Usch har spenderat typ 20 min med att klura ut var i helsike jag ska vara någonstans imorgon. Skönt var det i lilla Boden där alternativet är ett <3! ingen chans att komma fel där inte. Men, jag tror att det är där jag skrivit tenta...så jag hoppas att jag har rätt. Annars är det jag ju rätt så dålig.

Ikväll ska vi ha mysmiddag här hemma med t's familj. Det blir nice! kanske spela rappakalja. När vi var hem i julas spelade vi det hela tiden, freakkin awsome. Fick thomas att be om ett sånt i födelsedagspresent...Haha, han pratade med sin mami på telefon och hon frågade vad han ville ha... och jag sa rappakalja åt han tills han blev less och sa att han ville ha ett åt sin mamma. Sen fick vi ett sånt!...jag menar han...hehheehe. Så det får vi spela när ni kommer hit!

Okey. Inte så substantiöst inlägg...men MÅSTE.NÖTA.ORD. Det är i dessa tillfällen jag inser att jag är utlänning (och JA jag skyller på mitt utländska påbrå för mitt dåliga ordförråd... :P).

Kommentarer
Postat av: Emma

Men luisa fyra år är inte så mkt när du ändå är så ung :) Ingen brådska!

2010-04-11 @ 15:53:16
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatering not so good.

2010-04-20 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0