Oh I'm such a housewife


Detta är livet man får lov att ta när man valt att skippa skolan. (And I don't mind)

Idag har jag spenderar ca 4 tim på mina knän, och skrubbat uteplatsen till en annan nyans av brun. Observera då att plankorna inte återgått till sin ursprungliga färg, utan bara till en ljusare färg. Bitterheten över att ha slösat typ 4 svampar och en otrolig mängd energi (se 4 timmar!) på dessa äckliga plankor som inte ens kan bli ordentligt rena av det, är obeskrivlig!

Igår handlade vi in lite frön som vi ska plantera, tyvärr hinner ju ingenting blomma till när alla kommer, så uteplatsen kommer ju att, oavsett hur mycket jag skrubbar: se förjävlig ut. Wä. Men jag ska göra mitt bästa för att det ska bli liiite mys iaf. Ni får ha överseende med detta. Får jag någon som helst kommentar om mina plankor så svär jag att bitchen kommer. Har spelat ut ett bf i mitt huvud om någon skulle våga säga nåt. Är det något bara jag gör? Typ förbereder mig mentalt på vad jag skulle säga vid ett specifikt påhittat scenario?

Ikväll lr imorgon blir det att åka och handla allt inför festligheterna med Sindy. Innan fredag : Ska baka bröd, göra müsli, baka muffins, städa, tårta..!! etc! omg så mycket att göra! Nu ska jag iaf hämta ut grillen!

xx

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är nästan Bree-varning på dig! haha

2010-04-27 @ 16:05:51
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: Luu

I KNOW!! haha...vet inte om det är bra eller bara sorgligt hehehe.

2010-04-27 @ 16:36:57
Postat av: emum

Jag tänker i alla fall berömma dig för ditt försök :)

2010-04-27 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0