The biggest loser

OMG. Ok. Jag vet att det inte är speciellt coolt att nöta the biggest loser, i ett pinsamt försök att få inspiration till att kanske börja träna igen. Har sett typ 9 avsnitt...och ingenting händer med denna påstådda inspiration. Det är som att jag tränar i mitt sinne när jag ser tjockisarna svettas och bli smala. Det är ju betydligt mindre jobbigt än att faktiskt göra det själv...så jag tror jag ser färdigt säsongen...och sen kanske inspirationen kommer? säkert så det funkar...
 Usch vad hormonell man är. I'm such a freakin girl. Jag gråter my brains out till ovannämnda serie. WHY!?!?! typ...de gråter(händer minst en gång per avsnitt)....då är det som en knapp tryck i min hjärna *ok, thats my que*, och en kran öppnas. Det är ju pinsamt! de är ju bara tjockisar som blir smala for crying out loud!! Meeen, verkar räcka för mig, haha. I'm a softy.

Jag har varit dålig på att uppdatera, mest för att det inte är så mycket spännande som händer. Förra veckan var det vinkväll hos Ana och Daniel, så hängde med massa jursitfolk. Det var skitkul...trots min tomma plånbok. I tisdags var jag på stan med Alex och prinsessan Gabriela. Hon måste vara den absolut sötaste flickan på hela jorden :) Annars verkar jag ha spenderat min tid med ovannämnda serie...och ytterst lite plugg (se inget). Och ikväll ska jag iväg på taco-film-kväll hos sindy! sen vettefan vad jag ska göra resten av helgen, jag är ju heelt själv.....! 

Jag längtar sviiiinmycket till torsdag!! Då kommer en massa awsome people och invaderar vår lägenhet! ♥. Vi kommer att ha grymt roligt, och mysigt! AWSOME!

ps. ska nog försöka göra denna blogg lite finare så man motiveras att ordbajsa på den lite också! :)

Kommentarer
Postat av: emum

Vad fin din blogg vart! Du är så söööt!

Ses på torsdag! Jag är PEPP :D



Förresten, kan du typ skicka en mailpå facean, sms eller nåt med ditt kontonummer så jag och Hoen kan föra över pengar för sprille och middag :)

Puss!

2010-04-24 @ 16:21:08
Postat av: emum

ETT mail!! haha dysseemma!

2010-04-24 @ 16:22:44
Postat av: Emma

Luuu, jag har perfekta lösningen till dig (eller ja, perfekta lösning vet jag inte om det är men nått iaf haha). Jag och sparr har ingått i ett typ godislöfte fastän det involverar typ onyttiga saker med som pizza, chips, läsk, bakverk och allmänt onyttiga saker. Fast vi skrev det realistiskt (läs: med kryphål) aåa om tex permission vid högtider, fest osv. Vi skrev det i torsdags så vi är bara inne på andra dagen, care to join? :) Om du bryter blir det 50 kr + middag i böter!

2010-04-24 @ 18:44:08
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: Luu

Få man äta naturgodis??? OK IM IN!

2010-04-24 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0