We've got a retard above us

SERIOUSLY!!

Vem the fuck var det som flyttade in över oss? I WANNA KILL HIM. Eller iaf lämna en arg lapp. Jag har seriöst tänkt göra det också. Vill ge han the ultimate swedish snap: Arg lapp

Min arga lapp skulle se ut så här:

"Hej. Verkligen jättekul att du gillar att sjunga, dock tror jag inte att det låter lika fint för oss som det gör för dig. Takten som du stampar hårt är helt i otakt med vad du sjunger/gapar. Om du känner att sång är något för dig, skulle jag nog råda dig att släppa det. Sen måste du ju kunna en annan låt än Alone. Du kan den, jag kan den...alla kan den nu. Snälla, snälla, BYT LÅT om du måste sjunga."

- SNAP!

Han sjunger seriöst samma låt hela tiden. Im over it. Dock är han ju duktig på att spela piano och gitarr..men sång....ih. Ungefär som att jag skulle sjunga my brains out. You wouldn't like that now would you?

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänkte först ge som förslag att du också kunde ställa dig och sjunga, men då kom jag att tänka på thomas och att hans öron nog skulle ta mycket stryk av det, så arg lapp it is! ;)

2010-04-27 @ 18:38:45
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: emum

Jag vet NÄSTAN hur du känner dig, har en blockflöjtspelande (förövrigt Hoen, inte fiol!) och där vid jul var det stilla natt 7671 gånger om dagen, dåliga versionen. Hon spelar dessutom på morgonen, innan hon går till skolan..NOT COOL!! och ja, blockflöjt? Please..

2010-04-27 @ 20:40:07
Postat av: y

hahah, när återupptogs bloggen?! detta var sjukt roligt, blev det någon lapp?? i SH var den en kille i lägenheten MITTEMOT oss som spelade trumpet ut genom fönstret. varje. dag. men mot slutet hade han blivit bättre, så man fick ju följa hans framsteg. nice.

2010-05-12 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0