Yeweheee

Klar med tentan!!! känns som de senaste dagarna har varit långa som månader. Så mitt "mentala lov" i tre månader känns som lääänge lääänge sen. En massa cellbiologi med transkription, translation, mikrotubuli och signaleringsvägar har kommit och tagit dess plats i mitt huvud. Aldrig varit med om liknande korvstoppning. Min målbeskrivning var på 19 sidor! Observera att jag endast varit på föreläsningar för 1½ sida. (Inte en överdrift, helt sant!).

Så...ja...om jag klarar tentan blir jag nååågot nöjd. Only time will tell dock.

I övrigt så var jag mitt i all tentaplugg på arbetsintervju i söndags! Gick bra tror jag? Alltså, svårt att säga. Gick sjukt snabbt...så antingen tyckte hon jättemkt om mig...eller jättemycket inte.... :S hon ringde iaf till chefen i Inre Kraft som referens, så hon borde ju vara lite intresserad? Skulle få veta nu på måndag iaf!! ooo spännande spännande.

JAG KOMMER HEM ONSDAG!!!!!!! LÄNGTAR!! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit alltså luisa, vilken diciplin du måste haft som orkat plugga ikapp! Håller tummarna för att du får jobbet :D

2010-06-06 @ 00:41:29
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: Emma

Uppdatering tack :)

2010-08-09 @ 19:48:31
URL: http://emmadaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0