Helgens festligheter

Var totalt underbara!! Helt sjukt kul vi hade, och helt underbart att ha lägenheten full med de bästa människorna! I totally loved it. Vem kunde tro att upp till 10 personer förutom thomas och jag kunde rymmas? :) mitt motto kommer hädanefter att vara: "finns the hjärterum så finns det stjärterum" hahaha.

Förutom lite för mkt drama där på lördag så skulle jag nog säga att allt var perfekt. Saker kanske inte fullt gick enligt planerna hela tiden. ("kön" som vi coolt skulle gå förbi var icke befintlig, lite för lite folk där, dock stoppade det inte oss från att fucka ur på dansgolvet...så det var inget större problem. Blev dissade av några på grillningen, men det var mer mat till oss...so även det ok. Etc...drama drama på lördag...suck...) Men trots det, så var helgen helt underbar...och vill ha repris snart igen!!

Ikväll ska jag på PITBULL!! moahahaha! yessshhhiiii!!

Och på torsdag kommer min mor och mormor på besök, bli mys! Lite folk hemma igen :) känns så tomt nu när det bara är vi ju... :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Kändes jättekonstigt att komma hem till en tom lägenhet och sova själv i sängen. Lustigt hur snabbt man vänjer sig vid att ha människor runt ikring sig hela tiden ;)

2010-05-04 @ 15:44:37
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: emum

Jag förstår hur det känns! Bara jättetomt.

Men så kul vi hade! :D

2010-05-09 @ 12:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0