The Godfather

Kollar på Gudfadern. Har bestämt mig för att kolla igenom dem en gång till, och se om jag kanske lyckas att ta mig igenom dem alla utan att somna. (Inte på en gång såklart....de är löjligt långa). Jag har sett dem alla flertal gånger, men jag har nog aldrig lyckats se en hel utan avbrott. Iof gör jag nu en fb, blogg och katja paus...fan, kanske inte räknas som 'utan avbrott'. Äh... enligt mina *se-gudfadern-utan-avbrott-regler" så är det nog helt ok.

Jag gillar Gudfadern, det är så kult. Tyvärr är de bara så otroligt långa, och med min otroliga talang att somna när jag sitter/ligger bekvämt om något inte är nog spännande, så är inte det en bra kombination. Vi har även bestämt oss för att vår framtida engelska bulldog kommer att heta Vito, som i Vito Corleone. För ni måste ju hålla med om att karln faktiskt ser ut som en bulldog? Oh jag drömmer mig bort till dagen då jag har en tjock liten dreglande hund som knappt orkar ställa sig upp, och som ligger bredvid mig och min växande röv på soffan, medan vi tittar på biggets loser. An equal. Bulldogsar har ju eksem problem också...he might as well be my soulmate.



Idag for mormor till Colombia (5 månader!!!) och mamma hem. Kommer att sakna min abuelita :( Fick just veta att fuckin askmolnet i Spanien fick hennes plan att ta världens omväg från Amsterdam till Panama, så hon missar sitt plan till Cali. Stackars mormor är säkert uppe i luften över Atlanten just nu och oroar sig över att ingen vet nåt om hennes ankomst dagen efter planerat. Little does she know about the amazing world wide web who tell us everything...


Ursäkta den icke existerande röda tråden i detta inlägg!

MIDSOMMAR: MAKE IT HAPPEN GIRLS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vilken rolig bild jag fick upp i min hjärna av dig och lille Vito i soffan :D Är det de engelska eller franska bulldoggisarna som "snarkar" där dom blir glada? Eller kanske båda? Midsommar kommer bli toppelitopptipptopp!

2010-05-12 @ 00:24:31
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: emum

Hahah naae vad gulligt med en bulldog! :D

Vad händer på midsommar btw? haha Jag har alltid stora problem med att hänga med...

2010-05-12 @ 15:39:11
Postat av: Lu

Woow! jag hoppas då att det är engelska, för Vito måste jus anrka när han blir glad, bara för cool ju :) hihi



Emum midsommar är under planering!;) (inget än...men snart så?)

2010-05-12 @ 17:07:13
URL: http://chiquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0