Varför ens raka benen?

Soooligt och härligt ute! :)

Lördagen spenderades med jurister i solen med volleyboll och grill. Mycket mys!
Igår var jag in till sthlm för att träffa min far som är där över dagen! det var väldigt nice. Vi gick runt hela sthlm känns det som, vilket resulterade i typ 5 blåsor. Varav de mesta var på mina lilltår!! usch, smärtsamt. Men mycket trevligt iaf :)

Tillbaka till Uppsala cyklade vi iväg för att titta på Ana Luna som spelade på HiJazz! Omg, den bruden är så otroligt duktig!! Hoppas hon blir känd, och jag kan säga "haha, henne känner jag". (Enda anledningen till att jag vill att det ska gå bra för henne, höhö)

Idag träffade Alex, Prinsessan och Sindy för lunch. Det var mycket trevligt.

Där emmellan? WELL. Mina housewife plikter sträckte sig så långt som att faktiskt titta på Army wifes (!?) medan jag viker tvätt. Jag ska inte klaga. Jag satte mig själv i denna asociala situation...får ju suck it up helt enkelt...Så det tvättades, städades, Yogades, lagades mat...etc...

Längtar tills jag börjar jobba. Ännu mer längtar jag till den underbara dagen jag kommer in i läkarprogrammet och kan börja plugga det jag verkligen, verkligen, verkligen vill. Igår när jag var hos läkaren m pappa så såg jag massa människor i den vita rocken och med viktiga papper i sina händer...I want it too...


Kommentarer
Postat av: Emma

haha du är då för rolig du! :D

2010-05-20 @ 18:43:53
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: emum

Duu är snart i läkarrocken! :)

2010-05-22 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0